Panda's

25 augustus 2013 - Chengdu, China

Na een goede nachtrust en een heerlijk ontbijt konden we de dag starten met de bus naar her panda park. Het is een mooi park, maar jammer genoeg leven de dieren vooral in kooien.

Na de lunch naar een chinees park geweest zalig om daar tot rust te komen. Op deze pleinen spelen de chinezen vaak spelletjes (om geld). Ook doen ze nog andere dingen om tot rust te komen, zoals diabolo,dans ...

Vanavond hebben we hotpot gegeten een soort chinees fondue. Erna nog een opera voorstelling bijgewoond, waarbij er plaatselijke trucjes worden getoond die wel indrukwekkend waren. Morgen zeer vroeg op met het vliegtuig naar Lhasa (Tibet) dus nu ga ik vlug slapen.

1. Mostrey:
    25 augustus 2013
    hallo, wat leuk om eens zulke panda s te zien, wij reizen ook mee
    maar dan op thuisfront, goed dat we alles kunnen meevolgen
    vele groetjes, en voor morgen zal het zeker weer een belevenis
    zijn naar ik lees, slaap wel en tot de volgende xxx
  2. Angie:
    25 augustus 2013
    oh zo schattig die panda s!!!Zita vind ze mooi,mr ze heeft er zelf een op haar kamer zegt ze ;-) !!!tof hotpot gegeten,klinkt lekker...leuk dat we wat meereizen met jullie!!!slaap mr lekker,morgen terug fris en monter op nr het volgend avontuur!!!GENIETEN!!!vand gele auto gehaald,staat hier veilig bij ons achter hekken!alles ok met thuisfront!!!knuffie en tot volgend reisverslag he!!!kusjexxx
  3. Magda - Claudine:
    25 augustus 2013
    Leuk dat we een beetje kunnen meereizen met jullie, Panda 's
    nog nooit gezien dat is wel de moeite om zo lieve beestjes in echt te bewonderen slaap wel dat jullie er morgen weer tegen kunnen vele groetjes van ons beiden