Vanmorgen vroeg vertrokken

23 augustus 2013 - Schiphol, Nederland

In Lichtervelde station opgestapt via Mechelen,Roosendaal,Rotterdam om dan uiteindelijk in Schiphol aan te komen alles vlotjes verlopen tegen ongeveer 13u00 aangekomen.Wat vroeg want we stijgen maar om 20U50 op.Met een hapje en een drankje en wat rond te wandelen ging de tijd toch behoorlijk snel.Wat een luchthaven,onze valiezen zijn reeds afgeven alle boorddocumenten zijn gecontroleerd momenteel wachten we nu om dan zodra het vliegtuig op te stappen en de trip naar China te beginnen.Na ongeveer negen en een half uur vliegen zouden we normaal om 12U20 lokale tijd( in China moeten wij de klok 6 uur doordraaien ) aan komen in Chengdu.

1. Angie:
    23 augustus 2013
    hey lieverds!!!blij jullie te horen!!!super dat alles nu al vlotjes verlopen is!!!we duimen voor een veilige vlotte vliegtuigtrip naar China!!!whauw spannend!!!hopelijk is mn mailtje toegekomen bij jullie nu!!!lieve dikke loveyou knuftjexxxx
  2. Miranda Taillieu:
    24 augustus 2013
    Hoi,

Dacht dat het de 26 ste was dat je vertrok.
    Een fijne leis gewenst en zal zekel een fantastische elvaling zijn.
    Heel veel pleziel en zorg goed vool elkaal.